A legértékesebb márkák a BrandZ szerint

Harminc országból 2 millió fogyasztót kérdezett meg a Millward Brown Optimor piackutató cég, aztán elkészítette a BrandZ elnevezésű kutatását, amely szerint a a legértékesebb márka jelenleg a világon az Apple, ugyanis a cég az iPhone 4, az iPad 2 és Steve Jobs körüli információkkal, hírekkel uralják a külföldi médiákat. A cupertinoi cég márka-értékét 153 285 millió dollárra becsülik, ami egyébként 84%-os javulás az előző évi eredményhez képest.

Érdekes, hogy a Google a második, a Coca-Cola a hatodik, az Amazon a tizennegyedik, a BlackBerry a huszonötödik, a Loreal a negyvenhatodik, a Nintendo a hetvenkilencedik helyig jutott, viszont a Facebook idén szerepelt először a listán, de ettől függetlenül a harmincötödik legkeresettebb brandként nyitott.

A teljes lista:

Ide nem lehet megjegyzést írni.

Post Navigation